Jak trafić do Warta infolinia?
Jak trafić na Warta infolinia? To proste. Jeśli przeczytasz ten artykuł do końca, znajdziesz tu Warta kontakt telefoniczny, jak uzyskać Warta assistance, jak radzić sobie z Warta strefą osobistą, jak znaleźć jakikolwiek inny Warta kontakt telefonu, znaleźć pracę i sprawdzić ocenę firmy.
Warta Kontakt
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank:
Czym jest Warta Polska? Czy Warta to polska firma?
Warta SA jest polską firmą ubezpieczeniową. Jest znaczącym podmiotem na rynku ubezpieczeniowym w Polsce, oferującym różnorodne produkty ubezpieczeniowe dla klientów indywidualnych i biznesowych.
Warta Poland oferuje produkty i usługi ubezpieczeniowe, aktualności, kontakty oraz wszelkie istotne informacje dotyczące działalności firmy.
Warta została założona w 1920 roku w Poznaniu jako Towarzystwo Reasekuracyjne Warta. Jest jednym z najstarszych i największych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Jej roczne obroty to ok. 6,5 mld zł. Warta była drugim co do wielkości towarzystwem ubezpieczeń majątkowych i czwartym co do wielkości towarzystwem ubezpieczeń na życie w Polsce. Warta Polska zatrudnia około 4000 pracowników. Firma oferuje możliwości kariery i rozwoju zawodowego w różnych obszarach biznesowych, takich jak IT, sprzedaż, obsługa klienta, finanse czy marketing. Warta Insurance posiada ponad 50 oddziałów w całej Polsce. Firma współpracuje również z ponad 50 000 dostawców, w tym z agentami ubezpieczeniowymi, brokerami, bankami i pośrednikami finansowymi.
Overzicht
Dlaczego warto szukać obsługi klienta Warta?
Wielu klientów ma obawy związane z usługami Warty. Są oni głównie zainteresowani uzyskaniem odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak skontaktować się z Warta infolinia?
- Gdzie znaleźć formularz Warta kontakt, aby rozwiązać problem?
- Czy można uzyskać całodobową Warta assistance?
- Czy Warta kontakt telefoniczny jest bezpłatny?
- Jak sprawdzić polisę w Warcie?
- Jak zgłosić szkodę AC Warta?
- Jak pobrać polisę z Warty?
Wszystkie dostępne Warta kontakt informacje
Oto wszystkie dane kontaktowe do działu obsługi klienta Warty:
Można zadzwonić na Warta infolinia +48 502 308 308. Warta harmonogram jest następujący:
- Pomoc (Warta assistance) – całodobowo
- Warta zgłoszenie szkody telefon (komunikacyjny, turystyczny, wypadkowy, mieszkaniowy itp.) – pon.-pt. 7:00-21:00, sob. 8:00-16:00, niedz. nieczynne
- Life Warta ubezpieczenia kontakt – pon.-pt. 7:00-21:00, sob. 8:00-16:00, niedz. nieczynne
- Obsługa i oferta – pon.-pt. 8:00-20:00, sob. 8:00-16:00, niedz. nieczynne
Jeśli potrzebujesz pomocy w zakresie odszkodowania, możesz zgłosić roszczenie lub inny incydent online, korzystając z formularza na stronie.
Jeśli potrzebujesz pomocy w sprawie ubezpieczenia na życie, możesz skontaktować się z tym samym Warta kontakt telefoniczny +48 502 308 308. W tej sprawie Warta telefon dostępny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-21:00, sob. 8:00-16:00 lub wysłać wiadomość przez Warta kontakt e mail zycie@warta.pl.
Pomoc w zakresie obsługi i oferty można uzyskać pod numerem infolinii +48 502 308 308 od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00, sob. 8:00-16:00 lub wysłać wiadomość e-mail na adres serwis@warta.pl.
W kwestiach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się z inspektorem ochrony danych lub jego zastępcą pod adresem IOD@warta.pl lub złożyć wniosek dotyczący RODO online pod adresem.
Użytkownik może zgłosić zdarzenie lub błąd, który może zagrozić systemom informatycznym lub usługom Warty przez Internet pod adresem.
Możesz napisać oficjalne pismo i wysłać je na adres pocztowy: Grupa Warta, Rondo I. Daszyńskiego 1, 00-843 Warszawa
Można również skorzystać z formularza kontaktowego, aby napisać wiadomość w dowolnej sprawie za pośrednictwem Internetu pod adresem.
Co można znaleźć na stronach mediów społecznościowych Warta?
Na profilach społecznościowych Warty można znaleźć różne informacje i treści związane z ubezpieczeniami, finansami, bezpieczeństwem, edukacją i społeczeństwem:
Na Facebooku Warta publikuje posty o aktualnych ofertach i promocjach, porady dotyczące ubezpieczeń finansów, ciekawostki związane z historią i kulturą Polski, quizy i konkursy z nagrodami, informacje o działaniach społecznie odpowiedzialnych i proekologicznych oraz zaprasza do dyskusji i interakcji z innymi użytkownikami.
Na LinkedIn Warta udostępnia informacje o swojej działalności biznesowej i rynkowej, prezentuje osiągnięcia i wyróżnienia, zapoznaje z wartościami i kulturą organizacyjną firmy, publikuje artykuły eksperckie i analityczne o tematyce ubezpieczeniowej i finansowej, oferuje możliwości rozwoju zawodowego i rekrutacji.
Na YouTube Warta udostępnia filmy edukacyjne i instruktażowe z zakresu ubezpieczeń i finansów, relacje z wydarzeń i akcji organizowanych przez spółkę, spoty reklamowe i promocyjne, wywiady z ekspertami i liderami opinii oraz filmy o tematyce społecznej i kulturalnej.
Co oferuje Warta?
Warta oferuje szeroką gamę ubezpieczeń dla osób fizycznych i firm. Rodzaje ubezpieczeń, które możesz wybrać w Warcie to:
- Ubezpieczenie samochodu
- obejmuje obowiązkowe ubezpieczenie OC, dobrowolne ubezpieczenie AC, assistance, szyby przedniej, ogumienia oraz NNW
- Tuir Warta – chroni Cię przed kosztami leczenia i pomocą za granicą lub w Polsce w razie wypadku, choroby lub utraty bagażu podczas podróży
- Ubezpieczenie mieszkania – chroni Twój dom i mienie przed pożarem, zalaniem, kradzieżą lub innymi zdarzeniami losowymi
- Ubezpieczenie na życie – zapewnia wsparcie finansowe dla Ciebie i Twoich bliskich na wypadek śmierci, trwałego uszczerbku na zdrowie lub choroby.
Jeśli chcesz kupić polisę w Warcie Polskiej, musisz wejść na jej stronę internetową i wybrać interesujący Cię rodzaj ubezpieczenia. Kliknij w przycisk „Oblicz składkę” lub „Kup online” i wypełnij formularz danymi o sobie i swoim ubezpieczeniu. Porównaj dostępne oferty i wybierz tę, która najbardziej Ci odpowiada. Możesz także skorzystać z opcji dodatkowych, takich jak ubezpieczenie NNW czy Assistance.
Przejdź do podsumowania i płatności za polisę. Możesz zapłacić kartą kredytową lub przelewem internetowym. Po dokonaniu płatności otrzymasz potwierdzenie zakupu i polisę na swój adres e-mail.
Jeśli chcesz obliczyć składkę za polisę Warty, możesz to zrobić za pomocą kalkulatora dostępnego na stronie Warty. W zależności od rodzaju ubezpieczenia konieczne będzie podanie niezbędnych danych, takich jak:
- Numer rejestracyjny i data urodzenia właściciela pojazdu w przypadku ubezpieczenia samochodu.
- Terminy i cel wyjazdu oraz liczbę osób podróżujących w przypadku ubezpieczenia turystycznego.
- Adres i metraż mieszkania lub domu oraz wartość nieruchomości w przypadku ubezpieczenia domu.
- Data urodzenia i stan zdrowia ubezpieczonego oraz suma ubezpieczenia w przypadku ubezpieczenia na życie.
Po wprowadzeniu danych kalkulator wskaże przybliżoną wysokość składki za wybrane ubezpieczenie oraz możliwe opcje dodatkowe. Możesz także zmienić zakres ochrony lub warunki umowy, aby dostosować ofertę do swoich potrzeb.
Jak zdobyć otrzymywać wiadomości z Warty?
Warta publikuje najświeższe informacje w formie artykułów na dole swojej strony internetowej. Możesz tam przeczytać o procesie nauki, nowych programach ubezpieczeniowych, programach opieki medycznej i tak dalej. Więcej informacji można również znaleźć w ich centrum prasowym.
Jak znaleźć pracę w Warcie?
Strona Warty z ofertami pracy oferuje wiele informacji o firmie, jej wartościach, historii i wyróżnieniach. Można również zapoznać się z aktualnymi ofertami pracy w różnych dziedzinach i branżach, takich jak IT, contact center, ubezpieczenia korporacyjne, sprzedaż i budownictwo. Na stronie znajdują się również informacje o programach praktyk i staży, ścieżkach kariery oraz warunkach zatrudnienia i rozwoju w Warcie. Aby ubiegać się o pracę za pośrednictwem strony rekrutacyjnej Warty, należy wybrać interesującą nas ofertę pracy i kliknąć przycisk “Aplikuj”. Następnie należy wypełnić formularz aplikacyjny, podając swoje dane osobowe, doświadczenie zawodowe, wykształcenie i umiejętności. Można również załączyć CV i list motywacyjny w formacie PDF lub DOC. Po przesłaniu formularza otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail.
Jak znaleźć Warta adres oddziału?
Aby znaleźć agencję Warta, możesz skorzystać z mapy i wysłać ją do miasta, kodu pocztowego lub regionu. Oto kilka zestawień poniżej:
- Poznań: tel. 602 387 250, email dorota.lozowska@gmail.com, adres: Działowa 22/1, 61-747 Poznań, godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 09:00-17:00
- Sieradz: tel. 43 827 46 40, e-mail onadolna@wp.pl, adres: Sarańska 6H, 98-200 Sieradz, godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 08:00-17:00, sobota 09:00-13:00
- Mielec: tel. 17 586 40 04, e-mail multicarubezpieczenia@gmail.com, adres: Staszica 16, 39-300 Mielec, godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 08:00-17:30, sobota 07:00-12:00
- Szczecin: tel. 605 821 966, e-mail mieczyslaw.lozowski@gmail.com, adres: Śląska 22, 70-434 Szczecin, czynne: poniedziałek – piątek 09:00-17:00
- Gorzów: tel. 502 649 602, e-mail hardzina@poczta.onet.pl, adres:Rynek Główny 12/8, 32-600 Oświęcim, godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 08:00-16:00, sobota 09:00-11:00.
Jak dodzwonic się do Warty?
Grupa Warta
rondo I. Daszyńskiego 1
00-843 Warszawa
Warta FAQ
Oto lista najczęściej zadawanych Warcie pytań:
- Jak mogę zgłosić roszczenie?
- Jakie kroki powinienem podjąć w przypadku uszkodzenia?
- Jak mogę uzyskać zaświadczenie o historii ubezpieczenia?
- Jaki jest właściwy sposób umieszczania informacji we wspólnym zgłoszeniu zdarzeń drogowych?
- Jak mogę dokonać zmian w umowie ubezpieczenia?
- Czym jest Program Pomocy Ofiarom i jak oferuje pomoc?
- Jak mogę otrzymać cesję polisy Warty?
- Jaki jest powód wysłania wezwania do zapłaty?
Wszystkie odpowiedzi znajdziesz na stronie pomocy Warty.
Jakie dokumenty są potrzebne do zgłoszenia szkody?
Aby zgłosić szkodę do Warty, należy przygotować odpowiednie dokumenty i dane, które zależą od rodzaju szkody.
1) Jeśli chcesz zgłosić roszczenie komunikacyjne, potrzebujesz danych osobowych osób uczestniczących w wypadku drogowym, numeru polisy – OC sprawcy lub autocasco, numerów rejestracyjnych pojazdu, oświadczenia sprawcy kolizji lub informacji o notatce policyjnej, dokumentacji fotograficznej.
2) Jeśli chcesz zgłosić szkodę w imieniu, potrzebujesz
dane osobowe poszkodowanego i sprawcy (jeśli są znane), numer polisy, informacje dotyczące przedmiotu szkody (np. opis szkody, koszt naprawy, rachunki), potwierdzenie okoliczności zdarzenia przez Policję lub administratora budynku (jeśli dotyczy).
3) Jeśli chcesz zgłosić roszczenie z tytułu uszczerbku na zdrowiu, potrzebujesz danych osobowych poszkodowanego i sprawcy (jeśli są znane), numeru polisy, informacji o zdarzeniu (np. data, miejsce, okoliczności), dokumentacji medycznej (np. zaświadczenia lekarskie, recepty, rachunki)
Szkodę możesz zgłosić telefonicznie, mailowo, na adres korespondencyjny lub poprzez formularz kontaktowy dostępny na tej stronie (https://www.warta.pl/kontakt/).
Ile trwa wycena szkody Warta?
Warta upraszcza proces likwidacji szkody, aby sprawnie wypłacić odszkodowanie. Szkodę można zgłosić za pomocą formularza online lub za pośrednictwem infolinii Warta 502 308 308. Następnie gromadzone i analizowane są dostępne dokumenty, przeprowadzane są oględziny i wyliczana jest wartość szkody. Na podstawie tych materiałów likwidator ustala odpowiedzialność za szkodę oraz wysokość należnego odszkodowania. Średni czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania z OC sprawcy to około 30 dni. Czas ten może się jednak różnić w zależności od stopnia skomplikowania sprawy, ilości dokumentów oraz współpracy sprawcy.
Jak sprawdzić na jakim etapie jest sprawa?
Jeśli składasz roszczenie przeciwko Warty, możesz sprawdzić na jakim etapie jest Twoja sprawa, korzystając z kilku opcji. Możesz skontaktować się z ubezpieczycielem pod numerem telefonu 502 308 308 lub e-mailem zwroty@warta.pl i podać numer szkody lub numer polisy. Możesz również skorzystać z formularza online na stronie Warty i wpisać swoje dane osobowe oraz rodzaj wniosku. Co więcej, jeśli masz na smartfonie aplikację Warta Mobile, możesz tam sprawdzić status roszczenia lub świadczenia.
Jak sprawdzić warunki polisy Warta?
Jeśli chcesz sprawdzić warunki polisy Warty, możesz to zrobić na kilka sposobów. Możesz wejść na stronę Warta.pl i wybrać interesujący Cię rodzaj ubezpieczenia, np. ubezpieczenia samochodu, mieszkania, życia itp. Znajdziesz tam szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, sumach gwarancyjnych, wyłączeniach i ograniczeniach odpowiedzialności, a także o sposobie zgłaszania i likwidacji szkód. Możesz również skontaktować się z infolinią Warty pod numerem 502 308 308 lub agentem Warty w Twojej okolicy i poprosić o wyjaśnienie warunków polisy. Jeśli posiadasz już polisę Warty, możesz sprawdzić jej warunki w dokumencie umowy ubezpieczenia, który otrzymałeś przy zakupie lub odnowieniu polisy.
Jak sprawdzić opinie Warty?
Jedną z możliwości sprawdzenia opinii i doświadczeń klientów z Wartą w Polsce jest odwiedzenie cieszącego się dużą popularnością serwisu opiuj.pl. Na tej platformie możesz zapoznać się z opiniami klientów, którzy wcześniej mieli kontakt z Wartą. Pozwala przeczytać o ich doświadczeniach z obsługą klienta, firmą jako całością i ogólnie jej usługami.
Paulina Nowak
Paulina jest ekspertem w dziedzinie obsługi klienta i pomoże Ci znaleźć wszystkie potrzebne informacje o firmie. Porównuje polskie firmy i zajmuje się obsługą klienta od 2017 roku.