VECTRA INFOLINIA
Vectra: Infolinia od Zawsze była Ważna
W Vectra infolinia działała od samego początku, czyli od 1991 roku. Obecnie firma jest jedną z największych w swojej branży w kraju i organizacja systemy wsparcia klienta została mocno zmieniona. Choć pojawiły się nowe usługi i metody kontaktu inne niż telefon, to jednak właśnie infolinia zostaje podstawową drogą rozwiązywania problemów.
Vectra: Kontakt do wielu Usług
Początkowo jedyną usługą w portfolio dostawcy było Vectra TV, lokalna sieć kablowa w Słupsku. Później stopniowa rozbudowywano portfel usług, a na drodze przejęć i fuzji zwiększano zasięg. Im więcej klientów zyskiwał operator, tym ważniejszy stawał się w Vectra kontakt.
Obecnie kontaktując się z działem wsparcia, można rozwiązać problemy związane z:
- dostępem do Internetu Vectra internet;
- dostępem do VoIP;
- telewizji cyfrowej;
- konfiguracją sprzętu;
- dostępem do mobilnego internetu (usługa świadczona w infrastrukturze P4);
- telefonią komórkową.
Co Przyciąga Klientów?
Jest to operator o rozbudowanym portfolio usług, sporym zasięgu (3. co do wielkości operator w Polsce) i z dużym doświadczeniem na rynku. Firma stosuje zróżnicowane stawki cenowe – w niektórych miejscach oferta jest szczególnie atrakcyjna. Firma ta znana jest z czasowych promocji na swoje usługi i sporych możliwości indywidualnego uzgadniania warunków świadczenia usług, co w pewnym okresie było nawet wpisane w oficjalnych dokumentach jako zachęta dla inwestorów.
Vectra Online: Gdzie Uzyskać Pomoc
Wiele problemów można rozwiązać w przypadku Vectra online: korzystając z oficjalnej strony internetowej (www.vectra.pl), forów internetowych lub mediów społecznościowych.
https://www.facebook.com/cyfrowavectra | |
YouTube | http://www.youtube.pl/vectra |
Strona logowania | http://www.ebok.vectra.pl/ |
Formularz sprzedażowy | https://www.vectra.pl/kontakt#sale |
Biznes | http://biznes.vectra.pl/?cecdp=biznes |
Program TV | http://program.vectra.pl/ |
Bezpeczny Internet Vectra (Biznes) | http://biznes.vectra.pl/bezpieczny-internet |
FAQ | http://biznes.vectra.pl/pomoc/obsluga/FAQ/55 |
Infolinia | 801 080 180 58 742 65 00 |
Podstawowa konfiguracja posiadanych pakietów i usług jest możliwa bez pomocy konsultanta po zalogowaniu do systemu. Konsultanci infolinii mogą także pomóc w znalezieniu odpowiedniej opcji, aby klient w przyszłości był w stanie samodzielnie poradzić sobie z niektórymi problemami.
Vectra: Pomoc Techniczna i nie tylko
Dzwoniąc pod ogólny numer infolinii, można skontaktować się ze wszystkimi działami wsparcia, ponieważ rozmowa zostanie przekierowana wewnętrznym systemem przez konsultanta, który wstępnie rozpozna zgłoszony problem (Vectra pomoc techniczna, płatności, sprzęt itd.). Jedynym wyodrębnionym numerem jest infolinia sprzedażowa – tutaj alternatywą do wykonania połączenia jest prośba o oddzwonienie w zdefiniowanym wcześniej terminie.
Infolinia Vectra jest podzielona na kilka działów, podobnie z wieloma działami można skontaktować się z dedykowanych formularzy kontaktowych.
Dział lub temat | Telefon lub adres formularza | Godziny pracy |
Infolinia sprzedażowa | 601 601 601 | Pn-Pt 07.00 – 22.00 Sob 08.00 – 20.00 Ndz 09.00 – 17.00 |
Dział Pomocy Technicznej | 801 080 180 58 742 65 00https://www.vectra.pl/kontakt#support | Pn-Pt 07.00 –22.00 Sob-Nd 08.00 –22.00 |
Dział Obsługi Klienta | 801 080 180 58 742 65 00 | Pn-Pt 07.00 – 22.00 Sob 08.00 – 20.00 Ndz 09.00 – 17.00 |
Płatności | https://www.vectra.pl/kontakt#payment | Całą dobę |
Opinie | https://www.vectra.pl/kontakt#opinion | Całą dobę |
Reklamacje | https://www.vectra.pl/kontakt#complaint | Całą dobę |
E-Faktura | https://www.vectra.pl/kontakt#efaktura | Całą dobę |
Zwrot sprzętu | https://www.vectra.pl/kontakt#inpost | Całą dobę |
Salon Firmowy | al. Jerozolimskie 56C 00-803 Warszawa | Pn-Pt 9:00-19:00 Sob 10:00-14:00 |
Salon Firmowy | ul. Zamoyskiego 53 03-801 Warszawa | Pn-Pt 9:00-19:00 Sob 10:00-14:00 |
Dlaczego warto Wybrać w Vectra Telefon?
Kontakt telefoniczny ma tę zaletę, że w Vectra telefon pozwala załatwić najszersze spektrum spraw.
Najłatwiej jest rozwiązać problemy związane z indywidualnymi umowami, dostosować parametry usług itd:
- Telefonicznie najłatwiej jest przedłużyć umowę, kupić nową lub wypowiedzieć już niepotrzebną.
- Korzystając z możliwości rozmowy z konsultantem, można wynegocjować korzystniejsze warunki lub dokładnie poznać wszystkie aktualne promocje.
- Rozmowa z konsultantem pozwala na uwierzytelnienie użytkownika, a więc można wprowadzać także zamiany w danych formalnych, w tym adresach czy danych do faktur.
- Jest to zdecydowanie najszybszy sposób na uzyskanie odpowiedzi na dowolne pytanie – wybierając odpowiedni numer infolinii lub przełączając się z infolinii głównej można od razu uzyskać wszystkie informacje.
- Sprawy zgłoszone telefonicznie są załatwiane priorytetowo – od razu są widoczne w wewnętrznych systemach operatora, natomiast na aktualizację zgłoszeń internetowych czeka się nawet kilka godzin.
Dobre rozwiązanie dla wszystkich – Vectra Infolinia i nie tylko
Vectra, dają wiele możliwości kontaktu, zapewnia swoim użytkownikom możliwość wyboru formy dostosowanej do indywidualnych potrzeb i preferencji. Szczególnie cenna jest możliwość złożenia dyspozycji i pytań przez formularze kontaktowe, ponieważ infolinia nie jest całodobowa. Z badań przeprowadzonych na zlecenie operatora wynika, że większość klientów jest zadowolona z otrzymywanego wsparcia. Takie oceny są publikowane dość regularnie w relacjach inwestorskich i materiałach dla prasy i stanowią dla firmy jeden z najważniejszych dowodów zaufania klientów. W Vectra infolinia jest więc najszybszym, ale zdecydowanie nie jedynym sposobem kontaktu z operatorem.
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: