UPC kontakt
UPC: kontakt to podstawa
UPC jest największym polskim dostawcą telewizji kablowej, a także jednym z najważniejszych graczy na rynku internetu szerokopasmowego oraz telefonii stacjonarnej. W UPC kontakt z biurem obsługi klienta jest stosunkowo prosty, jednak zważywszy na fakt, że samych abonentów kablówki jest prawie półtora miliona (prawie 1/3 rynku), to na łączach pojawiają się chwile dłuższego oczekiwania.
Usługi i obsługa w UPC
UPC Polska to przedsiębiorstwo, które powstało w 2000 roku i od tego czasu rozbudowuje swoją ofertę, dywersyfikując jednak przede wszystkim parametry, a nie dodając kolejne usługi. Na drodze kilku spektakularnych przejęć UPC stało się jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najdynamiczniej rozwijających się marek na polskim rynku telekomunikacyjnym.
UPC kontakt – 813 813 813
Oferta wydaje się prosta, ponieważ obejmuje:
- szerokopasmowy internet;
- telewizję cyfrową (kablową);
- telefonię stacjonarną;
- łączone pakiety usług;
- dedykowane usługi biznesowe.
Dodatkową sferą działalności jest udostępnianie dekoderów oraz sprzętu infrastrukturalnego dla klientów korzystających z usług abonamentowych.
UPC biuro obsługi klienta (UPC telefon)
UPC biuro obsługi klienta organizowało już od pierwszego miesiąca działalności. Początkowo było ono niezbyt sprawne, ponieważ przeniesienie doświadczeń z innych krajów na polski rynek nie było proste. Obecnie biuro obsługi klienta w UPC jest uznawane za jedno z najlepiej zorganizowanych. W praktyce klienci (i potencjalnie klienci) nigdy nie muszą udawać się do placówek stacjonarnych, wszystko mogąc załatwić telefonicznie. Oczywiście biuro obsługi klienta w UPC ma też swoja formatkę internetową, niemniej jednak ze względu na wygodę i szybkość załatwiania spraw klienci najczęściej wybierają, kontaktując się z UPC, telefon.
UPC – infolinia. Co można załatwić, dzwoniąc do UPC – Kontakt
W UPC infolinia działa bardzo sprawnie i można przez telefon, dzwoniąc pod numer 813 813 813 załatwić niemal każdy rodzaj sprawy. Ogólnie jednak rzecz biorąc, wszystkie sprawy można podzielić na kilka kategorii (wybiera się je albo z menu CRM przez zatwierdzenie odpowiedniego tematu, albo w czasie rozmowy z konsultantem, który ewentualnie przekierowuje rozmowę do innego specjalisty).
- Sprawdzenie salda, danych do wpłat, terminów płatności, zamówienie faktur elektronicznych.
- Sprawdzenie ofert dla nowych klientów, dla przedłużających umowę, dla osób, które chcą dokupić kolejną usługę.
- Włączenie lub wyłączenie dodatkowych pakietów i usług.
- Uzyskanie informacji o naziemnych punktach sprzedaży i biurach obsługi.
- Uzyskanie pomocy techniczne w sprawie konfiguracji sprzętu.
- Uzyskanie informacji o bieżących konkursach, promocjach i ofertach specjalnych.
- Zamówienie dokumentów papierowych.
- Przedłużenie, rozwiązanie, wypowiedzenie lub rezygnacja z umowy.
UPC Polska – co zrobić, zanim wykonasz telefon
Wybierając jako formę kontaktu z UPC telefon, powinieneś przygotować się do rozmowy z konsultantem. Oczywiście nie wymaga to żadnej wiedzy ani szczególnie dużo czasu, a chodzi tylko o to, żeby maksymalnie ułatwić sobie życie i w czasie rozmowy nie szukać wszystkich niezbędnych informacji w stosie dokumentów.
- Do uzyskania informacji o promocjach czy zamówienia usługi dla nowych klientów nie potrzeba żadnych dodatkowych danych, jednak w celu uzyskania spersonalizowanej oferty dla przedłużających umowę należy podać przynajmniej numer abonencki, imię, nazwisko i dane identyfikacyjne.
- W celu uzyskania pomocy przy konfiguracji sprzętu należy podać dokładny opis problemu, jeśli to konieczne to również kod błędu wyświetlany na ekranie urządzenia lub podłączonym komputerze, a także nazwę i model sprzętu oraz, na prośbę konsultanta, opis podjętych wcześniej działań.
- Aby przedłużyć umowę, wystarczy podać własne dane identyfikacyjne – konsultant może według nich znaleźć odpowiedni rekord w firmowych zasobach.
- Osoby dzwoniące w sprawie uzyskania informacji o naziemnych punktach sprzedaży nie muszą podawać żadnych danych.
- Uzyskanie danych finansowych wymaga podania informacji uwierzytelniających, w tym przede wszystkim imienia i nazwiska, numeru abonenckiego oraz ustalonego wcześniej hasła.
- Zamówienie dokumentów papierowych wymaga podania, poza danymi identyfikacyjnymi, także adresu korespondencyjnego, jeśli jest inny niż figurujący w rejestrze UPC. Sam adres można także zmienić w czasie jednej rozmowy – konsultant sporządzi odpowiednią adnotację w systemie i kolejnym razem nie trzeba będzie podawać całego adresu.
- W poszczególnych przypadkach, na przykład przedłużeniu umowy, trzeba będzie słownie zatwierdzić żądanie wprowadzenia zmian do umowy. Nie wymaga to żadnych dodatkowych danych, a jedynie czasu – samo odczytanie wszystkich klauzul może zająć dobrych parę minut.
Inne sposoby uzyskania pomocy
UPC Polska na swojej stronie internetowej upc.pl zgromadziło wiele przydatnych dokumentów i stworzyło rozbudowany dział pomocy. Wiele danych można także zmienić samodzielnie przez internetowe konto abonenckie (jednak odblokowanie go jest możliwe wyłącznie przez infolinię). Poza tym w sieci znajduje się wiele dodatkowych zasobów: program TV dla usługi Horizon, test szybkości łącza, a także zakładka UPC kontakt; Infolinia nie jest więc jedynym sposobem uzyskania pomocy, ale ze względu na wszechstronność jest najczęściej wybieranym wariantem. Warto dodać, że pewnych zmian nie można wprowadzić samodzielnie, nie jest to także możliwe w salonach naziemnych, ponieważ jedynie konsultanci z infolinii posiadają dostęp do wszystkich informacji o kliencie.
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: