UPC INFOLINIA

UPC INFOLINIA

UPC Infolinia – Kontakt Telefoniczny Podstawą Obsługi Klienta                                                                             

Dział obsługi klienta  przedsiębiorstwa tego wymiaru, jakim jest UPC, musi być niezwykle rozbudowany i sprawnie działający. Jest wiele sposobów, na które skontaktować można się z UPC – infolinia jest tylko jednym z nich. Dlaczego dla tej firmy kontakt z potencjalnymi i istniejącymi klientami jest taki ważny? Ma to wiele wspólnego ze skalą, na jaką przedsiębiorstwo to operuje oraz różnorodnością i mnogością usług, przez nie oferowanych.

UPC Polska wchodzi w skład globalnego koncernu UPC. W naszym kraju jest dostawcą różnorakich usług – telewizji cyfrowej, dostępu do sieci internetowej, a także usług telefonicznych. Jest jednym z największych dostawców telewizji kablowej na terenie Polski, a liczba aktywnych abonentów przekracza 1,5 miliona.

 

UPC Polska – jaka jest Oferta Przedsiębiorstwa?

UPC Polska oferuje szereg usług, takich jak między innymi:

  • dostęp niezwykle szybkiego Internetu, którego transfer przekracza nawet 300 megabitów na sekundę, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych;
  • telewizję kablową w postaci dwóch pakietów: Pakietu Max Extra z 178 kanałami telewizyjnymi, w skład których wchodzi aż 32 HD oraz Pakietu Select Extra, którego abonenci cieszyć się mogą dostępem do 123 kanałów, z których 26 to kanały HD;
  • usługi telefoniczne dla telefonów stacjonarnych.

UPC Kontakt – Infolinia i nie tylko

Biorąc pod uwagę zakres oferowanych przez firmę usług, a także ich szeroki zasięg, nie dziwi, że dział obsługi klienta UPC jest niezwykle rozbudowany. Gdy myślimy o UPC kontakt, infolinia jest jednym ze sposobów skontaktowania się z firmą. Porozumiewanie się z biurem obsługi klienta tego przedsiębiorstwa jest zatem łatwe i szybkie.

Dla tych, którzy cenią sobie rozmowę telefoniczną z konsultantem, dostępny jest numer telefonu 813 813 813. Na stronie internetowej wygodnie i szybko sprawdzić można dostępność konsultantów oraz dowiedzieć się, w jakich godzinach najlepiej jest dzwonić, aby uniknąć konieczności długiego czekania na linii.

UPC Biuro Obsługi Klienta – dobrze zorganizowany i przejrzysty system z UPC infolinia na czele 

Chcąc skontaktować się z biurem obsługi klienta UPC najlepiej jest zacząć od odwiedzenia witryny internetowej firmy – upc.pl. To właśnie tam w zakładce Pomoc i Obsługa Klienta znaleźć możemy różne sposoby kontaktu. UPC buro obsługi klienta to sprawnie działający system internetowy, za pomocą którego załatwić można wiele spraw oraz zdobyć odpowiedzi na nurtujące pytania.

Pomoc podzielona jest ze względu na rodzaj klientów – indywidualnych, biznesowych lub tych potencjalnych. Następnie wybiera się konkretne zagadnienie lub problem. Wiele kwestii rozwiązać można, zapoznając się z bazą wiedzy, czyli tak zwanymi pytaniami i odpowiedziami, gdzie poruszono najczęściej pojawiające się wątpliwości i kwestie.

Innym sposobem kontaktu jest czat z konsultantem. Klienci UPC mogą zalogować się do serwisu “Moje UPC”, aby uzyskać wgląd w indywidualne aspekty swojego abonamentu. Tam także znajduje się numer telefonu UPC infolinia.

Kontakt – UPC stawia na potrzeby Klientów

Bez względu na to, czego dotyczy problem lub jakie pytanie zrodziło się w głowie potencjalnego klienta, machina obsługi klienta nakierowana jest na kontakt – UPC umożliwia go na wiele sposobów. 

Oto niektóre z kwestii, które załatwić można kontaktując się z firmą:

  • działanie i jakość usług – w przypadku, gdy usługi nie działają lub też działają nieprawidłowo; gdy klient chce zamówić usługi dodatkowe czy też dowiedzieć się więcej o sprzęcie zapewnianym przez operatora;
  • rachunki i płatności – kwestie związane z płatnościami za usługi, fakturami i ich wysokością;
  • obsługa – sprawy związane z warunkami umowy, niesatysfakcjonującą obsługą klienta lub reklamacjami;
  • oferta/zakup – możliwość dokupienia usług lub też zapoznanie się z wykazem kanałów w przypadku abonentów telewizji kablowej;
  • zmiana umowy – kwestie dotyczące umów, takie jak rezygnacja, zmiana adresu czy cesja.

UPC infolinia nie jest zatem jedyną drogą kontaktu z firmą. Wiele spraw załatwić można wygodnie bez podnoszenia słuchawki telefonu.

WEB-UPC KONTAKT

Adres Biura Obsługi Klienta UPC to:

UPC Polska Sp.z o.o.
Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klientów
ul.Murckowska 14c,
40-265 Katowice

 

Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą

0 / 5 Aktualna ocena 1.27

Your page rank:

Zadzwoń na infolinię