T Mobile Kontakt

T Mobile Kontakt

Misja T-Mobile: Kontakt musi być podtrzymany

Nawet w haśle reklamowym, jak podkreśla T-Mobile, kontakt jest sprawą kluczową. Dlatego tak dużą wagę przykłada się w tej firmie do zapewnienia właściwej obsługi klienta przez wszystkie dostępne kanały, z których najpopularniejszy jest zdecydowanie telefon. Choć to nowoczesna firma, wciąż więcej można załatwić, dzwoniąc, niż dzięki internetowemu biuru obsługi klienta.

Krótko o T-Mobile

T-Mobile to sieć komórkowa powstała w drodze rebrandingu marki Era. Obecnie jest to marka, która próbuje zerwać z wizerunkiem dostawcy usług przede wszystkim dla biznesu, przedsiębiorców. Segment klientów indywidualnych doczekał się wielu ciekawych ofert.

Oferta T-Mobile jest szeroka:

  • telefonia komórkowa;
  • internet mobilny;
  • usługi dodatkowe do telefonii i internetu;
  • dystrybucja urządzeń końcowych;
  • we współpracy z Alior Bankiem także usługi bankowe (pod nazwą T-Mobile bankowe).

Biuro obsługi klienta T-Mobile

Biuro obsługi klienta T-Mobile jest bardzo rozbudowane. Poza trybem informacyjnym świadczy też usługi związane z bieżącą obsługa produktów, dystrybucją, reklamacjami, pomocą techniczną i nie tylko. Numer do T-Mobile 608-955-000

Dzwoniąc pod ten numer trzeba określić temat rozmowy w automatycznym systemie CRM, aby system przekierował połączenie do konsultanta odpowiedniego działu (może to zrobić również konsultant, ręcznie, co przydaje się, jeśli do załatwienia jest więcej niż jedna sprawa i nie jest w stanie tego załatwić jedna osoba ze strony T-Mobile).

Biuro obsługi T-Mobile i sprawy, które załatwia się telefonicznie

T-Mobile infolinia jest zorganizowana wielopoziomowo. Każdy konsultant zajmuje się tylko zagadnieniami z określonego zakresu, dzięki czemu klienci dzwoniący do T-Mobile mogą być pewni, że ich sprawa trafi do osoby, która najlepiej będzie w stanie ich obsłużyć. T-Mobile biuro obsługi traktuje jako podstawowy sposób kontaktu, dlatego wachlarz spraw możliwych do załatwienia jest praktycznie pełny (szerszy niż w punktach obsługi naziemnej).

  • Wypowiadanie, przedłużenie, dokupowanie umów na wszystkie produkty T-Mobile.
  • Pełna obsługa rachunków prowadzonych przez T-Mobile bankowe (łącznie z dyspozycją zamknięcia rachunku, czego nie można zrobić w niektórych punktach naziemnych).
  • Uzyskanie informacji o promocjach, konkursach i ofertach specjalnych.
  • Włączanie i wyłączanie usług dodatkowych (pakietów internetowych, poczty głosowej, połączeń Premium, płatności za pomocą telefonu).
  • Sprawdzenie aktualnych parametrów umowy, wykorzystania przyznanych limitów.
  • Obsługa konta internetowego (resetowanie hasła, pomoc w obsłudze serwisu).
  • Uzyskanie wsparcia technicznego w konfiguracji sprzętu.
  • Zlecenie doładowania konta w telefonach na kartę lub internecie przedpłaconym.

Tak naprawdę można przez infolinię załatwić więcej niż w salonach naziemnych i na stronie www.tmobile.pl – jest to najwygodniejsza forma kontaktu, tym bardziej że czas połączenia na rozmowę z konsultantem jest krótki, a wiele rzeczy można zrobić, korzystając tylko z automatycznego trybu pracy infolinii.

Numer do T-Mobile: pod który należy zadzwonić?

T-Mobile obsługuje kilka odrębnych numerów, pod którymi można załatwić nieco różne sprawy.

  • Podstawowy numer do biura obsługi abonenta to 608-955-000 (dostępny z telefonów komórkowych) lub 608-955-000      (z numerów stacjonarnych). Pod tym numerem można zmienić umowę, doładować telefon lub podejrzeć saldo konta i wykonać wszystkie czynności opisane wyżej.
  • Poza tym T-Mobile ma także infolinie handlową: 224133300. Dzwoniąc pod te numery można uzyskać informacje o stanach magazynowych – przydatne w czasie poszukiwań telefonu, który teoretycznie w ofercie się znajduje, ale nie ma go w sklepie internetowym ani sprawdzonych przez klienta punktach stacjonarnych. Infolinia handlowa udziela informacji na temat możliwości ściągnięcia danego urządzenia z innych salonów albo na temat przyszłych dostaw sprzętu.
  • Trzeci zestaw numerów to biuro numerów T-Mobile. Najrzadziej wykorzystywane ze wszystkich służą jako książka telefoniczna. Należy jednak pamiętać, że wielu abonentów nie pozwala na dodanie swoich numerów do spisu dostępnego publicznie, więc informacji o nich nie da się uzyskać w biurze numerów (*42913)

WEB-T-MOBILE KONTAKT

 

Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą

0 / 5 Aktualna ocena 1.5

Your page rank:

Zadzwoń na infolinię