T Mobile Kontakt
Misja T-Mobile: Kontakt musi być podtrzymany
Nawet w haśle reklamowym, jak podkreśla T-Mobile, kontakt jest sprawą kluczową. Dlatego tak dużą wagę przykłada się w tej firmie do zapewnienia właściwej obsługi klienta przez wszystkie dostępne kanały, z których najpopularniejszy jest zdecydowanie telefon. Choć to nowoczesna firma, wciąż więcej można załatwić, dzwoniąc, niż dzięki internetowemu biuru obsługi klienta.
Krótko o T-Mobile
T-Mobile to sieć komórkowa powstała w drodze rebrandingu marki Era. Obecnie jest to marka, która próbuje zerwać z wizerunkiem dostawcy usług przede wszystkim dla biznesu, przedsiębiorców. Segment klientów indywidualnych doczekał się wielu ciekawych ofert.
Oferta T-Mobile jest szeroka:
- telefonia komórkowa;
- internet mobilny;
- usługi dodatkowe do telefonii i internetu;
- dystrybucja urządzeń końcowych;
- we współpracy z Alior Bankiem także usługi bankowe (pod nazwą T-Mobile bankowe).
Biuro obsługi klienta T-Mobile
Biuro obsługi klienta T-Mobile jest bardzo rozbudowane. Poza trybem informacyjnym świadczy też usługi związane z bieżącą obsługa produktów, dystrybucją, reklamacjami, pomocą techniczną i nie tylko. Numer do T-Mobile 608-955-000
Dzwoniąc pod ten numer trzeba określić temat rozmowy w automatycznym systemie CRM, aby system przekierował połączenie do konsultanta odpowiedniego działu (może to zrobić również konsultant, ręcznie, co przydaje się, jeśli do załatwienia jest więcej niż jedna sprawa i nie jest w stanie tego załatwić jedna osoba ze strony T-Mobile).
Biuro obsługi T-Mobile i sprawy, które załatwia się telefonicznie
W T-Mobile infolinia jest zorganizowana wielopoziomowo. Każdy konsultant zajmuje się tylko zagadnieniami z określonego zakresu, dzięki czemu klienci dzwoniący do T-Mobile mogą być pewni, że ich sprawa trafi do osoby, która najlepiej będzie w stanie ich obsłużyć. T-Mobile biuro obsługi traktuje jako podstawowy sposób kontaktu, dlatego wachlarz spraw możliwych do załatwienia jest praktycznie pełny (szerszy niż w punktach obsługi naziemnej).
- Wypowiadanie, przedłużenie, dokupowanie umów na wszystkie produkty T-Mobile.
- Pełna obsługa rachunków prowadzonych przez T-Mobile bankowe (łącznie z dyspozycją zamknięcia rachunku, czego nie można zrobić w niektórych punktach naziemnych).
- Uzyskanie informacji o promocjach, konkursach i ofertach specjalnych.
- Włączanie i wyłączanie usług dodatkowych (pakietów internetowych, poczty głosowej, połączeń Premium, płatności za pomocą telefonu).
- Sprawdzenie aktualnych parametrów umowy, wykorzystania przyznanych limitów.
- Obsługa konta internetowego (resetowanie hasła, pomoc w obsłudze serwisu).
- Uzyskanie wsparcia technicznego w konfiguracji sprzętu.
- Zlecenie doładowania konta w telefonach na kartę lub internecie przedpłaconym.
Tak naprawdę można przez infolinię załatwić więcej niż w salonach naziemnych i na stronie www.tmobile.pl – jest to najwygodniejsza forma kontaktu, tym bardziej że czas połączenia na rozmowę z konsultantem jest krótki, a wiele rzeczy można zrobić, korzystając tylko z automatycznego trybu pracy infolinii.
Numer do T-Mobile: pod który należy zadzwonić?
T-Mobile obsługuje kilka odrębnych numerów, pod którymi można załatwić nieco różne sprawy.
- Podstawowy numer do biura obsługi abonenta to 608-955-000 (dostępny z telefonów komórkowych) lub 608-955-000 (z numerów stacjonarnych). Pod tym numerem można zmienić umowę, doładować telefon lub podejrzeć saldo konta i wykonać wszystkie czynności opisane wyżej.
- Poza tym T-Mobile ma także infolinie handlową: 224133300. Dzwoniąc pod te numery można uzyskać informacje o stanach magazynowych – przydatne w czasie poszukiwań telefonu, który teoretycznie w ofercie się znajduje, ale nie ma go w sklepie internetowym ani sprawdzonych przez klienta punktach stacjonarnych. Infolinia handlowa udziela informacji na temat możliwości ściągnięcia danego urządzenia z innych salonów albo na temat przyszłych dostaw sprzętu.
- Trzeci zestaw numerów to biuro numerów T-Mobile. Najrzadziej wykorzystywane ze wszystkich służą jako książka telefoniczna. Należy jednak pamiętać, że wielu abonentów nie pozwala na dodanie swoich numerów do spisu dostępnego publicznie, więc informacji o nich nie da się uzyskać w biurze numerów (*42913)
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: