Play Infolinia
PLAY Infolinia – najlepszy sposób na kontakt z operatorem
Dla operatora telefonii komórkowej tej skali, jaką jest PLAY, infolinia jest najważniejszym kanałem kontaktu z klientem. Jako drugi pod względem wielkości operator w Polsce, z łączną liczbą klientów równą 14,6 milionów, centrum obsługi klienta firmy musi działać szybko i sprawnie.
Przedsiębiorstwo działa w Polsce od 2007 roku. Oferuje usługi w systemie abonamentowym, na kartę i mieszanym. Aż 92% populacji Polski znajduje się w zasięgu sieci PLAY 3G.
Jest to jeden z najszybciej rozwijających się operatorów telefonii komórkowej i dostawców Internetu w Polsce. Firma stawia na nowoczesny kontakt z klientem i dynamiczny marketing, skierowany do ludzi młodych i mobilnych.
Biuro obsługi – PLAY stawia na zróżnicowane sposoby kontaktu z klientem
Dla operatora telefonii komórkowej na miarę dwudziestego pierwszego wieku, kontakt z klientem jest niezwykle istotny. Nowoczesne przedsiębiorstwo, jakim jest PLAY, wyraziście zaznaczyło swoją obecność w Internecie, oferując klientom możliwość rozwiązania większości problemów i znalezienie odpowiedzi na najbardziej popularne pytania w sieci.
Strona internetowa firmy www.play.pl została tak zaprojektowana, aby obecni i potencjalni klienci mogli łatwo i szybko znaleźć odpowiedzi na najbardziej palące kwestie.
Biuro obsługi PLAY gwarantuje osobisty kontakt z konsultantami, jeżeli odnalezienie informacji na stronie było niemożliwe. Obsługa klienta PLAY należy do najszybszych na rynku, z szacowanym czasem oczekiwania na połączenie z konsultantem równym 11 sekund. Klienci oceniają rozmowę z pracownikami operatora na 5,53 w skali od 2 do 6.
Kontakt PLAY – PLAY infolinia i inne sposoby kontaktu
Kontakt z przedsiębiorstwem możliwy jest na wiele sposobów. Na stronie internetowej dostępne jest forum, na którym klienci zadawać mogą pytania i uzyskać odpowiedź zarówno od konsultantów, jak i innych użytkowników. Dostępna jest również sekcja FAQ – często zadawanych pytań – gdzie znaleźć można odpowiedzi na najbardziej popularne z nich.
Jeżeli klientom zależy na bardziej osobistym kontakcie z operatorem, firma ma tysiące salonów PLAY na terenie całego kraju. Pracujący na miejscu konsultanci służą pomocą w wyborze najbardziej odpowiedniego pakietu usług, a także telefonów czy tabletów. W Internecie z łatwością wyszukać można ten, który zlokalizowany jest najbliżej Waszego miejsca zamieszkania.
Istnieje także tradycyjny sposób kontaktu z PLAY – na adres firmy wysłać można list lub wymagane przez operatora dokumenty. Oczywiście najbardziej efektywnym sposobem na nawiązanie kontaktu z firmą jest PLAY Infolinia.
PLAY – telefon do centrum obsługi klienta
Telefoniczne centrum obsługi klienta jest dostępne zarówno dla obecnych klientów operatora, jak i tych potencjalnych. Klienci indywidualni wybierają numer *500, a biznesowi *600.
Osoby zainteresowane usługami firmy mogą zadzwonić pod numer telefonu 791-500-500, aby uzyskać informacje dotyczące konkretnej oferty.
Dla chcących skontaktować się z centrum obsługi klienta PLAY, telefon to najszybszy i najprostszy sposób na rozwiązanie wielu problemów i załatwienie najbardziej palących kwestii.
PLAY- kontakt telefoniczny umożliwia załatwienie wielu ważnych spraw
Dzwoniąc pod numer infolinii PLAY, załatwić można wiele spraw, między innymi:
- uzyskać informacje dotyczące faktury i płatności;
- zapoznać się z regulaminami i cennikami;
- zarejestrować kartę;
- otrzymać przydatne kody aktywacyjne;
- dowiedzieć się wszystkiego na temat dokumentów potrzebnych do zawarcia umowy.
Dla firmy o reputacji, jaką posiada PLAY, kontakt telefoniczny jest niezwykle istotny, dlatego operator przykład duża wagę do jakości i szybkości obsługi. Struktura biura obsługi klienta jest jasna i przejrzysta i pozwala na proste odnalezienie odpowiedzi na większość istotnych kwestii, palących problemów i niejasnych przypadków.
PLAY jest przedsiębiorstwem, które kładzie duży nacisk na jakość obsługi klienta, oferując tym obecnym, jak i potencjalnym wiele sposobów na nawiązanie kontaktu. Oferta firmy jest łatwo dostępna, zwłaszcza na stronie internetowej, która została zaprojektowana w przejrzysty i logiczny sposób. Każdy z obecnych użytkowników usług operatora, jak i tych zainteresowanych zakupieniem abonamentu, z pewnością ucieszy fakt, że PLAY Infolinia jest jedną z najszybszych i najlepszych na rynku, o krótkim czasie oczekiwania i przyjemnej obsłudze.
Adres siedziby głównej:
P4 Sp. z o.o.
ul. Taśmowa 7
02-677 Warszawa
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: