ORANGE Kontakt
Orange: Kontakt jest dla ludzi
Marka Orange zastąpiła Ideę już kilkanaście lat temu. Sieć cały czas stawia raczej na obsługę przez biura stacjonarne oraz w sklepie internetowym, kiedy jednak dochodzi do kontaktu telefonicznego, łatwo się zgubić, tym bardziej że Orange to nie tylko sieć komórkowa, ale także największa w Polsce firma obsługująca telefonię stacjonarną, internet i telewizję, ponieważ jest to nowy właściciel molocha, Telekomunikacji Polskiej. Mimo to telefon jest najczęściej wybieranym sposobem kontaktu: jest szybszy i umożliwia załatwienie wszystkich spraw prawie od ręki.
Orange (Kontakt) – 510 100 100
Krótko o Orange
Orange jest znane jako dostawca Neostrady oraz operator sieci komórkowej. Poza tym jednak firma zarządza olbrzymią siecią telefonii stacjonarnej oraz oferuje także specyficzne usługi dla biznesu. Po przejęciu Telekomunikacji Polskiej firma otrzymała w spadku sporo problemów natury technicznej. Dziś w Orange obsługa klienta prezentuje zupełnie inny, zdecydowanie wyższy poziom, uzyskując bardzo wysokie noty od zadowolonych klientów. Przy marce obsługującej tak różne usługi dla tak wielu klientów trudno nie docenić jakości obsługi klienta, jaką utrzymuje Orange.
Infolinia Orange – co można załatwić?
Orange dysponuje kilkoma numerami przyporządkowanymi do poszczególnych obszarów działalności, ale zakres spraw możliwych do załatwienia jest we wszystkich przypadkach bardzo zbliżony, a wszystko można załatwić dzwoniąc pod numer główny 510 100 100
Przede wszystkim można:
• podpisać umowę, przedłużyć obowiązującą lub dokupić kolejną;
• wprowadzić zmiany do umowy;
• dowiedzieć się o temat usług, promocji oraz ofert specjalnych;
• dowiedzieć się o utrudnieniach w funkcjonowaniu sieci;
• sprawdzić stan konta oraz inne informacje o charakterze technicznym;
• zgłosić problemy techniczne lub chęć zapoznania się z indywidualną ofertą;
• uzyskać informacje na temat zgłoszonych wcześniej problemów.
Infolinia Orange działa przez całą dobę, a rozbudowany tryb informacyjny pozwala na załatwienie większości spraw bez pomocy konsultanta. Warto jednak pamiętać, że tylko i wyłącznie konsultant ma możliwość wezwania ekipy technicznej, więc jego pomoc będzie potrzebna, jeśli problem wykroczy poza automatyczną konfigurację routera.
Orange: Kontakt przez biuro obsługi Orange. Co trzeba przygotować?
Biuro obsługi Orange ma dostęp do umów klientów, jeśli ci są w stanie podać dane autoryzacyjne, w związku z czym wystarczy znać tylko takie informacje jak imię, nazwisko, ewentualnie PESEL lub NIP, typ usługi oraz hasło abonenckie.
Nie trzeba mieć przed oczami umowy – konsultant udzieli informacji o ich zapisach, więc nie trzeba też się szczególnie do rozmowy przygotowywać, ale:
• w Orange kontakt przez BOK wymaga przebrnięcia przez rozbudowane menu CRM;
• warto przed wykonaniem telefonu przejrzeć poradniki i samouczki na stronie internetowej Orange, ponieważ większość problemów jest tam omówiona;
• czasem szybciej można problem rozwiązać, np. jeśli chodzi o przedłużenie umowy, w placówkach stacjonarnych, ponieważ na infolinii ruch zwykle jest spory.
Numer do Orange: pod który zadzwonić?
Ponieważ Orange obsługuje naprawdę wielu klientów i oferuje różne usługi, nie ma technicznej możliwości prowadzenia BOK pod jednym tylko numerem telefonu, dlatego warto sprawdzić, jaki numer jest przyporządkowany do konkretnej usługi. Inny numer do Orange trzeba wykręcić, jeśli problemem jest Neostrada, kontakt będzie inny dla sieci komórkowej, klientów biznesowych i tak dalej.
Numer główny, czyli 510 100 100 , pozwoli dodzwonić się na infolinię ogólną, skąd ewentualnie klient zostanie przekierowany dalej, więc jeśli nie zna się numerów szczegółowych, dzwoniąc tutaj można uzyskać pomoc w każdej sprawie.
Jak wygląda w Orange pomoc techniczna?
W Orange pomoc techniczna jest dostępna pod numerem głównej infolinii oraz numerami pomocniczymi, usterki można też zgłaszać przez formatkę na stronie internetowej i – przynajmniej w teorii – w placówkach stacjonarnych, choć to akurat najmniej wygodny sposób. W Orange kontakt z pomocą techniczną mają bezpośrednio konsultanci infolinii, którzy albo sami udzielają prostych wskazówek, albo przekazują sprawę do działu technicznego.
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: