Netia Kontakt
Netia – kontakt przez telefon i nie tylko
Netia jest drugą pod względem popularności firmą zapewniającą dostęp do telefonii stacjonarnej, pakietów łączonych telewizji, internetu i telefonii, a także jednym z najlepiej rozpoznawalnych dostawców internetu stacjonarnego, a dla firm takich jak Netia kontakt jest szczególnie istotny, ponieważ duże grono klientów zdecydowanie wymusza sprawną obsługę zgłoszeń.
Netia infolinia – 801-802-803
Zasięg, usługi i popularność marki Netia
Sieć szkieletowa tej firmy liczy sobie około 5500 kilometrów i obejmuje przede wszystkim większe miasta. Wraz ze wzrostem popularności internetu mobilnego spowolniono rozbudowę sieci światłowodowej i zainwestowano większe środki w pozyskanie przekaźników radiowych.
Poza internetem w ofercie firmy znajdują się także:
- telewizja osobista;
- telefonia stacjonarna;
- IPTV;
- usługi transmisji danych;
- usługi głosowe;
- usługi zintegrowane, w tym Business Office oraz Unified Communications.
Szacunki dotyczące popularności są silnie rozbieżne. Prawdopodobnie, jeśli chodzi o dostęp do internetu, Netia obsługuje 5% osób posiadających dostęp do sieci. Duża różnorodność usług oraz skomplikowane procedury konfiguracyjne wymusiły uruchomienie rozbudowanego działu zdalnej obsługi klienta.
Netia: kontakt głównie przez telefon
Choć Netia kontakt zapewnia nie tylko przez swój serwis telefoniczny, ale także przez dedykowane formularze webowe, właśnie infolinia Netia jest najchętniej wybieranym kanałem kontaktu. Wynika to przede wszystkim ze stosunkowo sprawnego systemu CRM zarządzającego połączeniami, krótkim czasem oczekiwania na zgłoszenie się konsultanta oraz dużą rozpiętością spraw, które można załatwić przez telefon. Infolinia Netia obsługuje wszystkie typy usług oferowanych przez firmę: Netia telefon, Netia telewizja i internet Netia.
Netia – infolinia i sprawy, które można załatwić przez telefon
Infolinia pozwala rozwiązać wiele różnych problemów:
- Netia telefon:
- sprawdzenie wysokości ostatniej faktury;
- sprawdzenie numeru konta do przelewu;
- zgłoszenie problemów technicznych z łączem telefonicznym;
- prośba o aktywację lub wyłączenie usług dodatkowych;
- prośba o billingi, papierowe wyciągi i dokumenty tradycyjne związane z numerami abonenta;
- zmiana planu taryfowego, przedłużenie umowy, informacje o procedurze wypowiedzenia lub rozwiązania umowy;
- poznanie ofert dla stałych klientów;
- sprawdzenie stanu zgłoszonych wcześniej reklamacji i wniosków;
- odzyskiwanie hasła do konta abonenckiego;
- Netia telewizja
- aktywacja pakietów dodatkowych;
- pomoc w konfiguracji urządzeń;
- zgłoszenie problemów technicznych;
- sprawdzenie danych związanych z płatnościami;
- przedłużanie, wypowiadanie lub wprowadzanie zmian w umowach;
- Internet Netia
- włączenie lub wyłączenie dodatkowych pakietów i usług;
- zgłoszenie problemów technicznych;
- pomoc w konfiguracji sprzętu i oprogramowania;
- problemy związane z użytkowaniem serwisów internetowych;
- odzyskiwanie hasła do konta abonenckiego;
- dokupienie kolejnej usługi, przedłużanie i wypowiadanie umów.
Jak przygotować się do uzyskania pomocy w różnych przypadkach: Internet Netia, Netia telewizja, Netia telefon?
Procedura uzyskania pomocy sprowadza się do wyboru odpowiedniej opcji z menu głosowego systemu CRM obsługującego połączenie, ale w przypadku niektórych spraw niezbędna będzie rozmowa z konsultantem. W zależności od tego, jakiej usługi dotyczyć ma udzielone wsparcie, trzeba przygotować nieco inne informacje.
- Połączenia z obsługą klienta Netia realizowane są pod numerem 801-802-803, dostępnym również z sieci komórkowych.
- System CRM automatycznie prezentuje najpopularniejsze opcje w działach dla obecnych klientów, osób niekorzystających z usług Netia i kilku najczęściej wybieranych opcji.
- W każdym przypadku warto przygotować numer abonenta (widoczny między innymi na każdej fakturze) oraz dane identyfikacyjne (imię, nazwisko, PESEL, adres, pod którym wykorzystywana jest usługa, której dotyczy rozmowa).
- Jeśli chodzi o Netia telefon, trzeba dodatkowo przygotować numer telefonu. Warto także znać nazwą i parametry aktualnie używanego planu taryfowego – będzie to pomocne na przykład przy przedłużaniu umowy.
- Jeśli chodzi o usługę Netia telewizja, pomocna jest znajomość parametru obecnego pakietu – poszczególne pakiety mają różne opcje konfiguracji, więc, choć konsultant ma dostęp do tych informacji, w miarę możliwości można też je podać, aby szybciej uzyskać pomoc.
- Jeśli chodzi o internet Netia, podstawowe informacje, jakie mogą okazać się przydatne, to parametry wykorzystywanego łącza. W przypadku próśb o pomoc w konfiguracji sprzętu warto znać między innymi (w zależności od sytuacji) adres sieciowy, nazwę producenta urządzeń, ich typ i model oraz należy dowiedzieć się, jakie oprogramowanie jest wykorzystywane w celu łączenia się z internetem.
Czy zawsze można uzyskać pomoc na infolinii?
Infolinia firmy czynna jest całą dobę, ale w godzinach nocnych dostępni są jedynie konsultanci techniczni (nie można na przykład przedłużyć umowy ani dokonać zakupu, można natomiast zgłaszać problemy techniczne i uzyskać wsparcie w konfiguracji urządzeń). Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi zwykle poniżej dwóch minut, ale według firmy Netia kontakt nawiązuje się znacznie szybciej.
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: