DPD Kontakt
W DPD Kontakt Utrzymany Jest na Wysokim Poziomie
Obecne przedsiębiorstwo DPD Polska powstało z kilkukrotnych przejęć rodzimych firm – zmieniali się właściciele, zmieniał się też w DPD kontakt. Obecnie jest to firma logistyczna wyróżniana przez klientów za duże możliwości samodzielnego i asystowanego rozwiązywania problemów z przesyłkami.
Od 2002 roku DPD Warszawa jest jednym z nielicznych kurierów mających do dyspozycji między innymi własną agencję celną (dołączoną do firmy w czasie jednego z przejęć rynkowych, których było w historii kilka). Od niedawna spedytor korzysta z odświeżonego logo i nowego motto. Ale sama oferta w sposób zasadniczy nie została przebudowana – obejmuje pełen katalog logistyczny dla drogi lądowej, morskiej i powietrznej.
Czy Kurier DPD jest wyjątkowy?
Kurier DPD wyróżnia się na tle konkurencji kilkoma ważnymi cechami usług:
- znakomite zabezpieczenie przesyłek w czasie transportu;
- szybka obsługa przesyłek paletowych, nietypowych (w tym np. kół samochodowych) i delikatnych;
- możliwość nadania przesyłki w jednym z 1000 punktów stacjonarnych DPD Pickup;
- krótkie terminy dostaw również na dalekich trasach.
DPD: Infolinia nie jest jedynym sposobem rozwiązania problemu
W DPD infolinia wprawdzie pozostaje najpopularniejszym sposobem rozwiązywania problemów, ale równie szybko można często poradzić sobie dzięki kilku innym opcjom.
https://twitter.com/dpdpolska | Pytania ogólne, informacje o przerwach lub problemach z dostawami | |
FAQ | oraz | Informacje o sposobie przygotowania paczek, działaniu sieci Pickup, terminach dostawy itd. |
Cenniki | https://www.dpd.com.pl/Cennik | Standardowy cennik paczek |
Strona logowania | https://webklient.dpd.com.pl/logout.do | Logowanie do webklienta. Przydatne przede wszystkim nadawcom przesyłek masowych |
Infolinia | 801 400 373 22 577 55 55 | Pytania szczegółowe dotyczące usług i problemów indywidualnych |
Ten spedytor zrezygnował z prowadzenia strony na Facebooku – dostępne tam fanpage nie są oficjalne. Dostępne kanały kontaktu zaspokajają jednak w zupełności wszystkie potrzeby klientów.
DPD: Telefon i mail do każdego działu
W DPD telefon jest podstawowym sposobem kontaktu przede wszystkim dlatego, że to najszybsza opcja. Na stronie firmowej (www.dpd.com.pl) można znaleźć najczęściej zadawane pytania ogólne, ale już w sprawach indywidualnych najsprawniej pomogą konsultanci infolinii. W celu usprawnienia całego procesu warto też korzystać z formularzy kontaktowych.
Dział | Telefon | E-mail lub formularz kontaktowy | Godziny pracy |
Zlecenia paczek dla zarejestrowanych klientów biznesowych | 801 400 373 lub 22 577 55 55 | https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Zamow-kuriera/cc@dpd.com.pl | Pn-pt 8:00 – 20:00, sob. 8:00 – 14:00 |
Reklamacje | 22 577 55 00 (tylko informacje nt. trybu rozpatrywania reklamacji) | https://zgloszenia.dpd.com.pl/noPortalMenu/showComplaintForm.action | Pn-pt 8:00 – 20:00, sob. 8:00 – 14:00 |
Zamówienie materiałów operacyjnych | Niedostępny | https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Materialy-Operacyjne | Formularz dostępny zawsze |
Zamówienie opakowań specjalnych | Niedostępny | https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Opakowania-specjalne | Formularz dostępny zawsze |
Ocena kuriera | Niedostępny | https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/Moje-DPD/Ocen-kuriera | Formularz dostępny zawsze |
DPD: Kontakt telefoniczny i jego zalety
W DPD kontakt telefoniczny jest najwygodniejszą formą rozwiązywania problemów o indywidualnym charakterze. Pracownicy Działu Obsługi Klienta mają podgląd na żywo dotyczący lokalizacji wszystkich paczek, mogą sprawdzić trasę ich transportu i skontaktować się bezpośrednio z kurierami.
Nie są to jedyne powody, dla których klienci spedytora decydują się na skorzystanie z pomocy telefonicznej:
- dzwoniąc, szybciej uzyskuje się odpowiedzi, niż zadając pytania drogą mailową;
- przez telefon można załatwić sprawy wymagające ujawnienia danych osobowych (opcja dla zarejestrowanych klientów);
- telefon jest dobrym rozwiązaniem dla klientów szukających rozwiązań nieujętych w standardowej ofercie i cenniku;
- telefoniczne centrum obsługi klienta może wprowadzać zmiany niemożliwe do dokonania inną drogą, np. przekierować paczkę lub ją zawrócić.
Od krytyki do odbicia – jak rozwija się DPD
DPD to firma, której w historii zdarzały się potknięcia, szczególnie związane z przejęciami spedytorów. Obecnie jednak jakość obsługi klienta znacząco się poprawiła.
Z historii własnej spedytor wyniósł cenną naukę dotyczącą sprawnego działania wszystkich dróg kontaktu: infolinii centralnej, obsługi mailowej czy specjalnej ścieżki dla obsługi reklamacji. Dzięki czemu dziś można być pewnym, że paczka będzie przesyłana zgodnie z najwyższymi standardami obsługi.
Zapewnienie klientom możliwości oceny pracy kuriera również jest bardzo ważne i zostało przez klientów przyjęte z zadowoleniem, bo inne firmy takiej możliwości nie dają. DPD kontakt usprawniło i dziś nawet w dokumentach wewnętrznych zaznacza olbrzymie jego znaczenie.
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: