DHL Telefon
DHL: Telefon i Inne Sposoby Komunikacji z Kurierem (DHL Telefon)
Jest to firma założona w 1969 roku, a w Polsce obecna od 2004 roku w obecnej formie – dla DHL telefon zawsze był podstawową formą kontaktu i tak zostało do dziś. Wraz jednak ze wzrostem portfolio usług, dołączano także inne sposoby kontaktu. Przedsiębiorstwo początkowo miało bardzo specyficznych klientów, bo obsługiwało tylko paczki między kontynentalną częścią USA a Hawajami. Obecnie każdego roku spedytor obsługuje 2,5 miliona klientów rocznie, a sporą część z tego stanowią duże firmy handlowe.
Dlaczego właśnie Kurier DHL?
Spośród wielu marek spedycyjno-logistycznych, kurier DHL to jedna z tych marek, które w Polsce są najczęściej brane pod uwagę, jeśli chodzi o transport paczek.
Powodów takiego stanu rzeczy jest kilka:
- dostępność usług (zamawianie kuriera przez telefon, internet i nadanie w punkcie);
- jeden z najkorzystniejszych cenników na rynku;
- ubezpieczenie przesyłki wliczone w cenę paczki;
- dotrzymywanie deklarowanego terminu dostawy;
- obsługa paczek „ostrożnie, szkło!”;
- dostępność aplikacji mobilnej do śledzenia przesyłek.
W DHL Kontakt to nie tylko telefon
Spedytor udostępnia kilka sposobów rozwiązywania problemów z pominięciem infolinii. Dzięki temu klient może szybko sprawdzić odpowiedzi na niektóre pytania, wycenić paczkę albo sprawdzić jej status.
https://web.facebook.com/dhl | Pytania ogólne | |
FAQ | http://www.dhlparcel.pl/content/dhl_parcel_poland/pl/contact/faq.html | Pytania ogólne i szczegółowe dotyczące nadawania, odbierania i transportu przesyłek krajowych i międzynarodowych |
Cenniki krajowe | http://www.dhlparcel.pl/content/dhl_parcel_poland/pl/private-customers/domestic-parcels/domestic-price-list.html | Wycena paczek według podstawowego cennika |
Strona logowania | https://dhl24.com.pl/uzytkownik/zaloguj.html | Logowanie do panelu użytkownika DHL24 (posiadanie konta nie jest konieczne dla nadawania paczek) |
Infolinia | 42 6 345 345 | Pytania szczegółowe dotyczące usług, a także przekierowanie do specyficznych działów |
W DHL kontakt inaczej niż przez telefon pozwala przede wszystkim na rozwiązanie problemów ogólnych oraz zapoznanie się z ofertą firmy, natomiast infolinia udostępnia nie tylko informacje ogólne, ale również zapewnia indywidualną obsługę.
DHL Infolinia to więcej niż jeden numer telefonu
W DHL infolinia zostaje podstawowym sposobem komunikacji, jeśli chodzi o rozwiązywanie szczegółowych problemów. Można skontaktować się z firmą pod głównym numerem telefonu, ale jeśli klient wie, z konsultantem którego działu chce nawiązać połączenie, może wybrać numer szczegółowy. W DHL numer telefonu głównej infolinii stanowi najprostszy sposób połączenia z dowolnym działem.
Dział lub spółka zależna | Telefon | E-mail lub formularz kontaktowy | Godziny pracy |
DHL Express (przesyłki międzynarodowe) | 42 6 345 100 | http://www.dhl.com.pl/pl/kontakt/kontakt_express.html | Pn-Pt 7:30-18:30 Sob.-Ndz. niedostępny |
DHL Parcel | 42 6 345 345 | kontakt.pl@dhl.com | Pn-Pt: 7:00 – 20:00, Sob: 8:00 – 16:00 Ndz. niedostępny |
DHL Global Forwarding | 22 335 96 32 | http://www.dhl.com.pl/pl/kontakt/kontakt_global_forwarding.html#Contact_us | Pn-Pt: 7:00 – 20:00 Sob.-Ndz. niedostępny |
DHL Freight | Niedostępny | http://www.dhl.com.pl/pl/kontakt/kontak_freight.html | Formularz dostępny cały czas |
DHL Supply Chain | 22 455 76 55 | http://www.dhl.com.pl/pl/kontakt/kontakt_supplychain.html#contact_form | Pn-Pt: 7:00 – 20:00 Sob.-Ndz. niedostępny |
Dlaczego właśnie DHL Telefon?
To, że w DHL telefon jest najpopularniejszym sposobem rozwiązywania problemów, wynika z szybkości działania i możliwości uzyskania bardziej szczegółowych odpowiedzi niż dzięki materiałom internetowym.
Często zadawane pytania to między innymi:
- pytania o lokalizację paczek, również tych, dla których śledzenie internetowe zwraca błędne wyniki;
- kwestie związane z reklamacjami (składanie reklamacji i ich późniejsza obsługa);
- rozwiązywanie problemów z dostępem do konta użytkownika;
- pomoc w prawidłowym adresowaniu i przygotowaniu przesyłki do nadania;
- uzyskanie możliwości przekierowania paczki już nadanej oraz ustalenia godziny odbioru (w miarę możliwości kuriera);
- uszczegółowienie odpowiedzi zawartych w ogólnych poradnikach, np. obliczania opłat paliwowych albo szczególnych warunków dla przesyłek nadawanych jako specjalne.
W DHL kontakt telefoniczny pozwala bardzo szybko rozwiązać większość problemów, ponieważ konsultanci doskonale znają możliwości firmy i są w stanie zaoferować najlepsze rozwiązania. Nie bez znaczenia jest fakt, że w przeciwieństwie do źródeł ogólnych, rozmowa z konsultantem pozwala uzyskać odpowiedzi na pytania nietypowe i dotyczące nietypowych paczek.
Jakość obsługi
Kurier ten jest firmą cenioną za dobrą organizację centrum pomocy. Zamiast używać dziesiątków kanałów komunikacji, postawiono to wyraźnie na infolinię, ale w niektórych przypadkach pomocne są także inne sposoby kontaktu. Obsługa telefoniczna jest rzeczowa, nie zajmuje wiele czasu, a klient korzystający z infolinii może liczyć na to, że jego pytania nie pozostaną bez odpowiedzi, ale zostaną rozwiązane przez najbardziej kompetentnych doradców. W DHL telefon pozwala rozwiązać praktycznie każdego rodzaju problem.
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: