CYFROWY POLSAT Kontakt
CYFROWY POLSAT – Kontakt na pierwszym miejscu
Największa z polskich platform telewizji satelitarnej, CYFROWY POLSAT, kontakt z klientami wypracowywała przez lata. Ma obecnie, łącznie z klientami telewizji pre-paid, ponad 4 miliony klientów, co czyni tego operatora największym dostawcą telewizji satelitarnej nie tylko w kraju, ale i w regionie. Obsługa tak dużej grupy odbiorców wymaga sprawnej struktury komunikacyjnej – kontaktu telefonicznego, mailowego, pocztowego i przez specjalne formatki na stronach internetowych.
Dlaczego dla spółki CYFROWY POLSAT Kontakt jest tak ważny?
CYFROWY POLSAT to przede wszystkim platforma telewizji satelitarnej, ale własnością grupy kapitałowej jest też komercyjna stacja telewizyjna Polsat oraz Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus. Dla firmy CYFROWY POLSAT kontakt jest więc ważny, ponieważ tak dużej grupy abonentów i odbiorców nie można obsłużyć bez wdrożenia odpowiednich procedur i istnienia właściwej infrastruktury. Wynika to wprost z listy usług świadczonych przez konsorcjum:
- dostęp do telewizji satelitarnej;
- dostęp do Domowej Wypożyczalni Filmów VOD;
- obsługi widowisk PPV;
- obsługi usług catch-up TV, TV Mobilnej i TV Online.
Niektóre z usług oferowanych przez tę firmę mają charakter wyłącznie abonamentowy, inne są dostępne także w ramach płatności jednorazowych lub w systemie przedpłaconym.
POLSAT CYFROWY Kontakt – jak nawiązać kontakt z operatorem?
Z firmą POLSAT CYFROWY kontakt można nawiązać na kilka sposobów.
- W naziemnych punktach obsługi klienta oraz punktach partnerskich m.in. w galeriach handlowych;
- Przez specjalną zakładkę i formularz umieszczone na stronie internetowej cyfrowypolsat.pl;
- Mailowo, zgodnie z rozpiską adresów poczty elektronicznej lub wysyłając wiadomość na mail podstawowy (kontakt@cyfrowypolsat.pl);
- Telefonicznie, dzwoniąc pod jeden z numerów dedykowany dla danej grupy klientów.
CYFROWY POLSAT – Telefon. Który jest właściwy?
CYFROWY POLSAT ma kilka numerów infolinii. Wszystkie one pozwalają połączyć się z tą samą grupą konsultantów, jednak nie zawsze kontaktując się z firmą CYFROWY POLSAT telefon wybiera się ten sam.
- 222-127-222 – numer jest dostępny ze wszystkich telefonów stacjonarnych;
- 699 00 2222 lub 222 127 222 – numery dedykowane dla klientów dzwoniących z telefonów komórkowych lub z zagranicy;
- 2222 – numer dostępny wyłącznie dla abonentów telefonii Cyfrowego Polsatu.
Konsorcjum ma też linię Fax-u dostępną pod numerem 22 356 66 77. Połączenie głosowe pod tym numerem nie są obsługiwane.
There is no main number – their all are equally important and lead to the same consultants’ group
CYFROWY POLSAT: Infolinia pozwala załatwić wiele spraw
W firmie CYFROWY POLSAT infolinia pozwala załatwić większość problemów, z jakimi mogą spotkać się abonenci:
- zawarcie, przedłużenie, wypowiedzenie lub odstąpienie od umowy, a także dokupowanie umów zindywidualizowanych;
- zgłaszanie usterek technicznych lub problemów z podłączeniem i konfiguracją dekodera, anteny lub konfiguracją sprzętu odbiorczego;
- sprawdzanie stanu konta prepaid, wysokości faktur, numeru rachunku do wpłat oraz innych danych finansowych, zgłoszenie i rozwiązywanie problemów z płatnościami (księgowanie wpłat, limity kredytowe itd.);
- zmianę danych abonenta, zmianę parametrów umowy;
- dokupienie usług lub pakietów dodatkowych, zamówienie dostępu do usług limitowanych;
- zgłaszanie oraz sprawdzanie stanu reklamacji, wniosków lub uwag o charakterze technicznym;
- uzyskanie informacji o bieżących problemach z odbiorem, terminach realizacji podłączeń i dostaw, poznanie nowych ofert (również zindywidualizowanych).
Infolinia CYFROWEGO POLSATU jest czynna całą dobę również w niedziele i święta.
Jak przygotować się do rozmowy?
Przed nawiązaniem połączenia z konsultantem należy dla sprawnego załatwienia sprawy przygotować dane identyfikacyjne: najlepiej numer abonenta usługi i hasło klienta. W razie braku tych danych konsultant zweryfikuje tożsamość dzwoniącego, zadając kilka dodatkowych pytań.
W firmie CYFROWY POLSAT obsługa klienta przebiega sprawnie – czas oczekiwania na połączenie z konsultantem jest krótki, menu trybu automatycznego infolinii intuicyjne i dobrze zaprojektowane, konsultanci kompetentni i mają dostęp do wszystkich potrzebnych im danych.
Którą formę kontaktu wybrać?
- Telefon: pozwala bez potrzeby długiego oczekiwania rozwiązać większość spraw.
- Formatki kontaktowe oraz e-mail: wygodne do zgłaszania mniej pilnych problemów, nie pozwalają na zmianę parametrów wymagających dodatkowej autoryzacji.
- Biura naziemne: pozwalają załatwić wszystkie problemy, rozmieszczone są dość gęsto, ale w godzinach największej popularności kolejki mogą być dość długie.
Każda z tych metod ma swoje ograniczenia, ale klienci firmy CYFROWY POLSAT kontakt z dostawcą usług mają zapewniony zawsze.
Adres Centralnego Punktu Obsługi Klienta to ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa.
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: