MBANK INFOLINIA
MBank – Infolinia i Inne Możliwości Kontaktu
Dla instytucji bankowej, jaką jest MBank, infolinia jest jednym z najistotniejszych sposobów na kontakt z klientem. Każdy, kto powierz swoje pieniądze bankowi, zaciąga kredyt lub inwestuje w lokaty, chce być z tą instytucją w stałym kontakcie. Dlatego też często przy wyborze banku zwraca się uwagę na jakość obsługi klienta. MBank należy do liderów w tej dziedzinie, oferując rozwinięty i dobrze funkcjonujący system kontaktu z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami.
Instytucja ta istniała wcześniej pod nazwą BRE Bank. Została założona w 1986 roku, a swoją siedzibę ma w Warszawie. Jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych, a głównym udziałowcem spółki jest niemiecki Commerzbank.
MBank – Kontakt z klientem nie Tylko za Pomocą MBank Infolinia
MBank stawia na kontakt z osobami posiadającymi konto, lokaty lub kredyty, oferując liczne możliwości na połączenie się z konsultantem. Aby zapoznać się ze spektrum opcji, najlepiej jest zajrzeć na portal internetowy instytucji mbank.pl.
W zakładce “kontakt” przejrzeć można wszystkie dostępne możliwości, zarówno dla klientów indywidualnych, użytkowników private banking, firm, małych i średnich przedsiębiorstwa, a także korporacji. Z bankiem skontaktować można się telefonicznie, ale także przez Internet – uruchomiono specjalny chat online z opcją video lub audio, na którym w wygodny sposób porozmawiać można z ekspertem od bankowości.
Ogromną zaletą firmy jest to, że w MBank kontakt możliwy jest dwadzieścia cztery godziny na dobę. Instytucja ta oferuje niezwykle nowoczesne sposoby obsługi klienta – czaty, błyskawiczne wiadomości przez Messanger, telefon bezpośrednio z aplikacji, a także kontakt w Polskim Języku Migowym.
Dla tych, szukających bardziej osobistych rozwiązań, dostępne są rozmieszczone na terenie całego kraju placówki banku, w których pracownicy i eksperci są w stanie udzielić pomocy i rozwiązać wiele problematycznych kwestii.
Oczywiście najszybciej i najwygodniej z konsultantem połączyć można się za pomocą MBank infolinia- mLinia czynna jest całą dobę, siedem dni w tygodniu, także w święta i dni wolne od pracy. Połączyć się z nią można pod numerem telefonu 801 300 800, zarówno z aparatów komórkowych, jak i stacjonarnych.
Dodatkowa Opcja Oferowana Przez MBank – Doładowanie Telefonu
Klienci indywidualni instytucji skorzystać mogą z wyjątkowej opcji doładowania swojego telefonu za pomocą aplikacji MBanku. Dodatkowy kredyt wykupić mogą zarówno dla samych siebie, jak i dla członków rodziny lub znajomych.
Dzięki aplikacji MBank, doładowanie telefonu możliwe jest już w pięciu prostych krokach. Wystarczy wybrać operatora telefonii komórkowej i wpisać numer telefonu. Nastepnie określić należy kwotę, jaką chce się doładować. Po podaniu adresu e-mail oraz zaakceptowaniu warunków transakcji następuje płatność i konto telefoniczne zostaje zasilone.
Udostepnienie takiej możliwości dla swoich klientów pokazuje, że instytucja ta stawia na najwyższą jakość oferowanych przez siebie usług.
MBank – Online Bankowość na Najwyższym Poziomie
W dzisiejszym świecie niezwykle ważna i ceniona przez klientów jest obecność banku w sferze internetowej. Jedną z pierwszych instytucji bankowych, która na szeroką skalę zaistniała w wirtualnym świecie, był właśnie MBank – online bankowość stała się podstawą jego funkcjonowania.
Przez Internet, na stronie www spółki, załatwić można wiele spraw, między innymi:
- sprawdzić stan konta;
- wykonać przelewy;
- doładować telefon;
- sprawdzić kursy walut;
- zamówić nową kartę;
- skontaktować się z biurem obsługi klienta.
Infolinia MBank
Instytucja gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji oraz danych osobowych swoich klientów. Bank ten wszedł także w świat bankowości mobilnej, oferując sprawną i nowoczesna aplikację na różne rodzaje telefonów- z systemem Android, Windows a także iPhone i iPad.
Nie ulega wątpliwości, że MBank to jeden z najbardziej profesjonalnych i najlepiej działających banków w Polsce, zwłaszcza pod kontem kontaktu z klientami oraz ich obsługą. Mnogość opcji na rozmowę z konsultantem, sprawnie działająca strona internetowa oraz nowoczesna aplikacja mobilna znacznie ułatwiają bankowość zarówno osobom prywatnym, jak i firmom. Podstawą działu obsługi klienta jest oczywiście MBank infolinia- dostępna całodobowo, bez ograniczeń.
Siedziba główna tej instytucji bankowej:
MBank SA, Centrala
- Senatorska 18
00-950 Warszawa
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: