T Mobile Infolinia
T-Mobile – Infolinia i inne Sposoby Kontaktu z Operatorem
Dla operatora sieci telefonii komórkowej, jakim jest T-Mobile, infolinia jest tylko jednym ze sposobów kontaktu. Spółka o tej skali zasięgu w kraju musi odznaczać się niezwykle rozwiniętym i sprawnie działającym działem obsługi klienta. T-Mobile pod względem liczby abonentów jest czwartym operatorem sieci komórkowej w Polsce. Zakres usług tej firmy jest niezwykle szeroki – od mobilnych i stacjonarnych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, aż po szeroko rozumiane usługi z zakresu ICT.
T-Mobile wchodzi w skład globalnego koncernu Grupy Deutsche Telekom, a w Polsce zatrudnia ponad 4400 osób.
T-Mobile – Kontakt z Klientem na Pierwszym Miejscu
Dla T-Mobile kontakt z klientem jest niezwykle istotny. Wynika to z faktu, iż firma ta obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych, oferując szeroki wachlarz usług. Odpowiednia obsługa klienta jest jednym z wyznaczników jakości firmy i wysokich standardów oferowanych przez nią usług.
Pozwala także na dobrą ich organizację oraz dopasowany do potrzeb odbiorców rozwój. Poprzez stały kontakt z klientem T-Mobile dostaje odpowiedź zwrotną na temat tego, jak oferowane przez firmę usługi działają i jaka jest ich jakość.
T-Mobile to operator nastawiony na obsługę klienta najwyższej jakości, dlatego szeroko rozbudowano ten dział firmy, oferując liczne, dogodne dla potencjalnych i aktualnych klientów sieci, kanały komunikacji.
Biuro Obsługi T-Mobile – jak jest Zorganizowane?
Kontakt z biurem obsługi T-Mobile możliwy jest na wiele sposobów. Wszystko zależy od tego, czy jest się już klientem sieci, czy też dopiero osobą zainteresowaną jej usługami.
Dla osób chcących dowiedzieć się więcej o szczegółach oferty biuro obsługi T-Mobile oferuje następujące drogi kontaktu:
- infolinia sklepu internetowego – 609-955-000;
- formularz, do którego wpisać można swój numer telefonu oraz temat rozmowy, w celu możliwości kontaktu ze strony T-Mobile. Jeden z konsultantów oddzwania wtedy do zainteresowanego potencjalnego klienta.
Klienci operatora mają jeszcze więcej możliwości kontaktu, zarówno internetowo, jak i telefonicznie.
T-Mobile Infolinia – jaki Wybrać Numer do T-Mobile?
Chcąc szybko skontaktować się z T-Mobile, infolinia jest najlepszym z dostępnych sposobów.
Nie istnieje jeden numer do T-Mobile, ale jest ich kilka – wybór zależy od rodzaju T-Mobile Obsługa Klienta.
- Z Infolinią Handlową T-Mobile połączyć można się pod numerami telefonów: 801 202 602 (dla telefonów komórkowych) oraz (22) 413 33 10 (dla telefonów stacjonarnych).
- Z Biurem Obsługi Abonenta połączyć można się pod numerami telefonów 602 900 000 (dla telefonów komórkowych) oraz (22) 413 69 96 (dla telefonów stacjonarnych).
- Z Biurem numerów T-Mobile połączyć się można pod numerami telefonów *42913 (dla klientów T-Mobile) oraz 602 913 000 (dla użytkowników wszystkich innych sieci) .
Jak jeszcze Skontaktować Można się z Działem Obsługi Klienta T-Mobile?
Klienci tego operatora mają możliwość internetowego kontaktu z działem obsługi klienta. Na stronie internetowej (www.t-mobile.pl) dostępny jest specjalnie dla nich przygotowany dział “Mój T-Mobile”, do którego zalogować się można za pomocą adresu e-mail lub numeru telefonu oraz hasła. Za pośrednictwem tego kanału można skorzystać z formularza kontaktowego.
Jakie Sprawy Załatwić Można Kontaktując się z Infolinią T-Mobile?
Dzwoniąc pod jeden z numerów telefonu działu obsługi klienta operatora można zasięgnąć informacji na temat jego usług oraz załatwić niektóre sprawy związane z abonamentem, na przykład:
- uzyskać odpowiedź na najczęściej zadawane pytania dotyczące roamingu za granicą, limitu wykorzystanych danych, pozostałą liczbę minut do wykorzystania, czy przeniesienia numeru do T-Mobile;
- dokonać obsługi swoich płatności abonenckich: ten specjalny dział obsługi klienta dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00 i skontaktować można się z nim pond numerami telefonów 608 966 (wybierając numer z T-Mobile) oraz 608 966 000 (z telefonów stacjonarnych i innych sieci);
- otrzymać pomoc techniczną, na przykład w procesie konfigurowania ustawień telefonu lub jego obsłudze: specjalny dział Tech Desk dostępny jest pod numerami *7242 (dla użytkowników T-Mobile) lub 708 477 242 ( z telefonów pozostałych operatorów).
Internetowy dział obsługi klienta T-Mobile, infolinia oraz Centrala Telefoniczna pod numerem telefonu (22) 413 60 00 składają się na serwis najwyższej jakości. Kontaktując się z operatorem w dogodny dla klienta sposób załatwić można wiele spraw oraz uzyskać różne informacje na temat oferowanych usług.
Główna siedziba T-Mobile znajduje się przy ulicy Marynarskiej 12.
Dokładny adres to:
T-Mobile Polska S.A.,
- Marynarska 12,
02-674 Warszawa
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: