ALIOR BANK Kontakt
Alior Bank kontakt stawia na pierwszym miejscu
W Alior Bank kontakt telefoniczny pozwala rozwiązać większość powszechnych problemów. Czynna całą dobę infolinia jest najchętniej wybieranym sposobem kontaktu z tym dość popularnym w Polsce bankiem uniwersalnym.
Krótko o Alior Banku
Alior Bank rozpoczął działalność operacyjną w listopadzie 2008 roku, a w 2015 roku doszło do fuzji, w wyniku której bank ten przejął Meritum Bank ICB. Między innymi dzięki temu połączeniu Alior Bank stał się bankiem o jednej z najbardziej rozbudowanych struktur dystrybucyjnych w Polsce. Obsługa około 3 milionów klientów sprawiła, że w celu usprawnienia działalności operacyjnej konieczne stało się wyodrębnienie trzech Departamentów Centrali:
- Alior Bank Kraków;
- Alior Bank Warszawa;
- Alior Bank Gdańsk.
W Alior Bank infolinia musi działać sprawnie
W chwili organizacji systemu wsparcia telefonicznego postanowiono, że w Alior Bank Infolinia musi być zorganizowana w sposób przejrzysty. Postawiono wówczas nie tylko na nieco inną niż w większości banków organizację systemu CRM, który obsługiwał połączenia przychodzące, ale ustalono także jasne zasady dostępności poszczególnych usług świadczonych przez telefon.
Infolinię uruchomiono równolegle pod kilkoma numerami telefonów:
- numer 12 370 70 00 – dla połączeń z sieci komórkowych i stacjonarnych;
- numer 12 370 70 00 – dla połączeń inicjowanych z sieci Play.
Infolinia jest dostępna przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, jednak nie zawsze w tym samym trybie:
- przez 24 godziny na dobę działa automatyczny tryb IVR;
- w godzinach od 8 do 22 można połączyć się z konsultantem.
Kontakt z Alior Bank: który tryb infolinii, w jakich przypadkach się przyda?
Kontakt z Alior Bank zapewnia zawsze pracująca w automatycznym trybie IVR to rozwiązanie podstawowe, które umożliwia złożenie kilku najbardziej elementarnych dyspozycji:
- zastrzeżenia karty płatniczej wydanej do dowolnego rachunku prowadzonego przez Alior Bank;
- odblokowania dostępu do systemu bankowości elektronicznej zablokowanego po kilku błędnych próbach logowania na aliorbank.pl;
- połączenia z serwisem transakcyjnym dającym możliwość wykonywania przelewów, sprawdzania sald, składania zleceń stałych, obsługi listy zaufanych odbiorców i innych funkcji zapewnianych przez bankowość elektroniczną.
Z oczywistych względów możliwości, jakie daje rozmowa z konsultantem, są szersze:
- składanie dyspozycji otwarcia rachunku, zamknięcia, ustalenia pełnomocnictwa;
- składanie reklamacji i sprawdzania statusu wcześniej złożonych wniosków;
- składanie wniosków o dodatkowe produkty do konta (karty, lokaty, a także konta oszczędnościowe i produkty inwestycyjne);
- weryfikacja i zmiana danych kontaktowych, aktualizacja danych właściciela konta;
- zgłaszanie problemów technicznych związanych z systemem bankowości elektronicznej;
- uzyskanie wsparcia w sprawie dostępności systemów, instalacji aplikacji mobilnej, zmiana haseł dostępu itd.;
- poznanie bieżącej (także personalizowanej) oferty produktowej banku oraz dostosowanie wybranych produktów (wszystkich, które dają taką możliwość);
- rozbudowa i modyfikacja posiadanych produktów (ubezpieczeń, kart kredytowych itd.).
Konsultanci udzielają także wsparcia technicznego i mogą pomóc w sprawach formalnych, które wymagają podania danych osobistych i autoryzacyjnych – dotyczy to przede wszystkim formalnej obsługi posiadanych produktów bankowych, a więc zawierania, wypowiadania, rezygnacji z umów, odstępowania od nich lub tworzenia stosownych aneksów.
Alior Bank przez telefon – jak się przygotować do rozmowy
W celu złożenia wiążącej dyspozycji w Alior Bank przez telefon należy przygotować:
- kod dostępu oraz numer klienta;
- w przypadku braku (lub zapomnienia) dowolnego z powyższych: danych osobowych oraz informacji o wykorzystywanych produktach – konsultanci mogą autoryzować dyspozycje po weryfikacji tożsamości klienta.
Jeśli pytania dotyczą konkretnych usług, warto znać ich parametry, natomiast nie jest potrzebna znajomość:
- numerów i dat umów;
- wysokości sald na kontach;
- wcześniejszych zmian wprowadzonych w umowach (jeśli takowe były wprowadzane);
- historii transakcji itd.
Dlaczego warto wybrać w Alior Bank kontakt przez telefon?
Alior Bank zapewnia profesjonalną obsługę klientów za pośrednictwem infolinii. Mimo posiadania rozbudowanej sieci placówek naziemnych w Alior Bank kontakt telefoniczny pozostaje najpopularniejszym sposobem korzystania ze wsparcia, ponieważ konsultanci tu mają możliwość przygotowywania personalizowanych ofert, a wiele problemów można rozwiązać samodzielnie, nie prosząc o połączenie z konsultantem. W przypadku jakichkolwiek problemów infolinia jest zorganizowana w sposób ułatwiający powrót do wcześniej wykonywanej czynności lub cofnięcie niektórych zmian. Połączenia są bezpieczne, autoryzacja pewna a wachlarz możliwych do załatwienia spraw bardzo szeroki.
Infolinia banku jest najprostszym i najskuteczniejszym sposobem zarządzania kontem, szczególnie w przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej. Zmiany zgłaszane na infolinii są najczęściej wdrażane w czasie rzeczywistym, a więc oszczędza się czas – to dostatecznie długa lista powodów, aby skorzystać z infolinii Alior Bank. Jeśli masz jakikolwiek problem z obsługą rachunku w tym banku – pamiętaj, że w Alior Bank kontakt pozwala rozwiązać większość kłopotów w kilka minut.
Proszę oceń swoje doświadczenia z firmą
Your page rank: